lördag 28 februari 2009

AW á la Norge


Efter jobbet igår var jag medbjuden att gå ut och äta och dricka lite öl/vin med några jobbarkompisar. Med lön på kontot och ett glatt partyhumör var det ett enkelt beslut att fatta. Det blev en helkväll och en lyckad sådan! Vi var först och åt på en mysig restaurang på Solsiden, fortsatte sedan till en pub på Bakklandet och gick sedan ut på Brukbar inne i byn (hade tur och ramlade in på en Live-bandsspelning som sedan gick över till att bli dansgolv). MEN, jag måste ju bara säga att jag undrat var jag hamnat när jag tittade på neonskyltarna... Väl hemma satt jag uppe ett tag med tjejerna och åt Elis hemmabakade bullar m choklad i (MUMS!). Vaknade utvilad kl.8 imorse och inser att gårdagen var en så himla rolig dag, lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar