lördag 14 februari 2009

PROMENIX A LA TRONDHEIM


Ok, jag vet att det är cheeeeesy med collage (o jag kan förvarna det kommer flera...alldeles strax ett till faktiskt) men det är lite praktiskt faktiskt. Jaja, i alla fall så tog jag en tur på byn idag, själva centrum är inte så stort så det var lugnt. Från mitt kära hotell gick jag först ner genom Bakklandet där jag fått höra de mysiga caféerna ligger, o det var allt lite Hagalikt. Sen tog jag Gamle Bybru över vattnet och fortsatte mot Nidarosdomen. Det var väldigt fint ute med all snö, det är man inte bortskämd med från Göteborg. Sen fortsatte jag upp emot torget och kollade faktiskt även till centralstationen (hehe, överkurs!) innan jag efter 2h begav mig "hemåt" igen. Det lär bli mer vandring i byn men nu har jag i alla fall gjort ett första rek.

1 kommentar: