onsdag 18 februari 2009

SWEET DREAMS


Helt plötsligt faller bitarna på plats. Idag lånade jag Reinertsens pick up och åkte till IKEA direkt efter jobbet för att köpa mig en SÄNG. Fick hjälp av min ofrivilliga phadder Arwid vilket var tur, hade ju inte direkt fixat att bära sängen själv (Tack!). O hör o häpna, allt fanns i lager och gick bra och smidigt så nu står det en nymonterad säng i mitt rum i lägenheten =) Kommer bli en tur till att köpa stol och blommor också men det känns himla bra att sängprojektet är avklarat!

4 kommentarer:

  1. Va gött att allt går åt "det ordnar sig hållet" !! =)underbart!!! När flyttar du in? Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att du har en säng att sova i!
    Jag har ännu inte fått mitt visum till USA... men jag pratade precis med en på ambassaden och han informerade mig om att det kommer med posten imorgon. Sicken tur!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det tråkigt att vänta på såna saker! Men vad skönt det kommer imorn i alla fall. Hur känns det nu inför resan? KRAM
    (...o precis, säng är typiskt bra :P )

    SvaraRadera
  4. Carola: Ja äntligen börjar det hända lite saker här =) Fick mitt norska SIM-kort idag o så snart PIN-koden kommit ska jag kunna använda det. Flyttar in helt i helgen, då kan jag i lugn o ro bära över väskorna (lägenheten ligger ca 3 min från hotellet, på vägen mot jobbet). KRAM

    SvaraRadera