söndag 15 februari 2009

VINTERPARADIS



Tillbaka efter en riktig långpromenad (från dörr till dörr vad det ca 1,5mil). Jag fick tips i fredags att gå Ladestien och det visade sig vara en sååå fin promenad längs vattnet, och en dag som denna med klarblå himmel och nysnö var det otroligt vackert där. Du får försöka följa mig på kartan och tillhörande bilder =) Matsäcksmacka hade jag med mig, det enda som saknades var en kopp varm choklad men det fixar jag till nästa gång. Hmm, det är inte direkt så att jag saknar Gbg en dag som denna...(sånär som på sällskapet såklart!)

2 kommentarer:

  1. Hej sötis,
    Så det blev en blogg tillslut ;) ...hihihi
    Vilka härliga bilder du lagt upp, som göteborgare är man inte direkt bortskämd med snö (även om det föll ngra flingor i natt), så det är härligt att se!
    Hoppas du har det bra och att det löst sig med personnr osv så du kan få tillgång till din lgh.
    Här hemma rullar allt på i stilla lunk...måndag förmiddag och en ny härlig arbetsvecka har tagit sin början!

    Hoppas du har det bra 'over there' ;)
    Ser fram emot fortsatta blogginlägg!

    Stor kram Helén

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat!
    Promenaden såg riktigt fin ut - tungan på det senaste blogginlägget såg inte lika fin ut! Jobbigt med sådant där pappersdravell, men trösten är ändå att det alltid löser sig i slutändan - håll ut!

    Sitter på Tofsenrummet och käkar matlåda, ravioli och bönor. Känner mig så duktig!

    Skall bli trevligt med middag med Berra och AK på fredag. Oskar har fest, men jag ansluter dit senare. Skall ändå inte dricka något (Vasaloppsladdning), så jag kommer inte vara så långrandig hos Oskar då jag anar att det kommer att vara sprithets Allan på de gubbarna.

    Väntar på nästa inlägg!

    Puss & Puss & Kram

    SvaraRadera