onsdag 11 mars 2009

DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT...


...kan faktiskt vänta för länge. Men till helgen kommer älsklingen hit och då ska det PUSSAS som tusan. Känner mig som en nykär tonåring igen och längtar såååå. Men dagarna kommer flyga fram nu för idag åker vi till Røros med projektet (team building) och ska åka häst o släde och äta middag i lavvo (mysigt) och fredag är det inte bara "fredag den 13", utan då ska det även firas 26-årsdag minsann. ...Men om jag får gissa kommer jag bara vara pirrig för att det ska bli lördag och mitt hjärta äntligen är hos mig.

2 kommentarer:

  1. Hej Emma.
    Vilken fin blogg du har. Jättekul att se hur du har det i Norge. Vi vill passa på att gratulera på 26-årsdagen! Hoppas du får en bra födelsedagen. Vi är just nu i Härnösand och hälsa på kompisar över helgen.
    Pussar och kramar//Eva, Hogge, Isak, Ida och Albin

    SvaraRadera
  2. Grattis Emma på födelsedagen. Hoppas du får en jättebra födelsedag. Vi har tagit tåget upp till Härnösand och ska vara här hos kompisar över helgen.
    Pussar och kramar//Eva, Hogge, Isak, Ida och Albin

    SvaraRadera