söndag 22 mars 2009

NÖJD


I onsdagskväll blev jag särbo igen =( men lyckligtvis bor jag ju inte ensam och i torsdagskväll när jag kom hem från spinning+bodypump hade Eli o Helle lagat middag och bakat brownie till oss alla så vi hade myskväll, NÖJD! Sedan blev det en myskväll till i fredags, fast i Oppdal med hyttegänget. Blev inbjuden till hytten igen och åkte upp direkt efter jobbet med planer om en topptur idag (lör). Men då vi vaknade upp till regn insåg vi att det där med skidåkning inte var aktuellt så vi åkte tillbaka till byn igen...och tur i oturen...jag hittade och köpte den skaljacka jag tänkt köpa inför Chamonixresan till ett rövarpris (även översatt i svenska kronor) =), NÖJD! Kvällen fortsatte sedan med middag tillsammans med Arwid o Affe och lite senare ny bekantskap med goda vänner till dem. En lördag i goda vänners sällskap, NÖJD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar