tisdag 12 maj 2009

EN LITEN BIT AV PARADISET



Utsikt från verandan med nyplockade blommor på bordet.





Mamsen och jag.

Familjen Södling är lyckliga nog att ha en liten bit av paradiset. I söndags hann jag, mor och far med en tur dit. Det var verkligen vår och fint därute. Mamma och jag plockade gullvivor och t.o.m. liljekonvaljerna hade börjat slå ut. Inte i närheten av ett bad men jag kände på vattnet och det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara. Ser fram emot några fina sommardagar med spegelblank sjö!

7 kommentarer:

  1. fegis. man kan bada på vintern bara man är tillräckligt bestämd :)

    SvaraRadera
  2. Jag erkänner, jag var varken tillräckligt bestämd eller motiverad =) Kanske om du badar först...

    SvaraRadera
  3. jag tänkte ta mig ett bara-för-att-bad när jag är hemma runt min födelsedag, så hinner du själv inte innan det så... :)

    SvaraRadera
  4. Den här får det nog bli en "du vågar aldrig?!" på...och så får vi se vad som händer, hihi.

    SvaraRadera
  5. vad får den som vinner? :P

    SvaraRadera
  6. Gåshud deluxe antar jag :P

    SvaraRadera
  7. jag kommer till e-town den åttonde, så hinner du inte bada innan dess borde jag vinna...men jag hade hoppats på ett bättre pris!

    SvaraRadera