måndag 25 maj 2009

SVERIGE


Guitar Hero med syster.

Racerbilen.

Jag i sällskap med fina tjejer i Grebbestad.

Tillbaka igen efter en superbra och intensiv vistelse i Sverige. Hann träffa många, men inte alla =( , och hade full aktivitet hela tiden, HÄRLIGT! Jag riktigt njöt av mina lediga dagar och mitt goda sällskap. Lovely! Passade även på att äta bra med sushi eftersom det är dyr lyxmat här i Trondheim *suck* och fyndade snygga jeans på Freeport *tjoohoo*. Det hela blev som en försmak av sommaren och jag ser verkligen fram emot den nu =)

6 kommentarer:

  1. det är väldigt mycket orgier i fotoeffekter just nu...jag har ju blivit alldeles kantig i ansiktet!
    förresten har jag taggat dig till en lista på min blogg.

    SvaraRadera
  2. och förresten är du inte alls 25 :)

    SvaraRadera
  3. Ja sommaren kommer bli fantastisk!!! För det kommer vara fint väder heeeela vår semster!!! =) (för det har jag bestämt!!!!) Kram

    SvaraRadera
  4. tiggerrr: det är benstrukturen som framhävs och nu tycker jag att du är väl negativ. Jag hade tänkt sätta in loggan men så vet jag inte om man får det...

    Carola: ELLER HUR! Bara soliga, varma dagar och kvällar med goda mojitos har jag hört =)

    SvaraRadera
  5. men jag har ju runda kinder :) och jo, du får nog sätta dit loggan bara du säger var du tagit den ifrån. typ som jag gjorde med bouncebilden.

    SvaraRadera
  6. Snick snack, de ser ut så!

    Jag tog det säkra före det osäkra med loggan, men då vet jag till nästa gång.

    SvaraRadera