måndag 22 juni 2009

4:45 & 4:15 (NU TILLAGT MIDSOMMARBILDER)

Här kommer ett axplock av bilder från midsommarafton:
Fick en blomsterkrans deluxe med orkideér från T.
Efter tipspromenad och sillunch var det dags för brännbollsmatch.
Domarna
Jag gjorde mitt bästa! Men när det väl kom till springandet skrattade jag mest =)
Mys på gräsmattan i solskenet.
Midsommarstång á la 2009.
När ingen ser på...
Grill grill grill.
Jordgubbstårta är ett måste.


Jag har haft en helt obeskrivligt bra midsommarhelg och vill tacka alla som var med och förgyllde den. Det var så härlig stämning och lovely att träffa alla hemma =) Eftersom jag inte har någon kamera så efterlyser jag bilder (några är redan på väg) och då ska jag uppdatera sidan här med några fina. Midsommarafton ville jag aldrig skulle ta slut men 4:45 somnade jag gott efter en heldag...lite kontrast mot idag då jag gick upp kl.4:15 för att åka tillbaka till Trondheim =)

3 kommentarer:

  1. ja, du har ju redan mina bilder...vill du lägga upp några här så är det fritt fram att stjäla dem. säg till om du vill ha dem i bättre kvalitet bara.

    SvaraRadera
  2. Ser ut som jag är höggravid på det första kortet...men så är inte fallet om det är någon som undrar =) Kombination av blåst och osmickrande modell på linne.

    SvaraRadera
  3. det är sjukt roligt att andreas ser ut som om han ska kräkas i/av tårtan :) ibland är bakgrunden bättre än det faktiska motivet...

    SvaraRadera