tisdag 30 juni 2009

FLYTT


Vardagsrum och myshörna.

Kök och matsalsbord.

Igår gick flyttlasset till nya lägenheten och, till min förvåning, gick det hela VÄLDIGT smidigt och lätt. Innan jag började packa i förrgår kväll var jag övertygad det skulle vara easy piecy eftersom "jag inte har några saker här", men som vid var flytt insåg jag efter ett tag att jag lyckats samla på men en del (och lovade mig själv att NU ska jag minsann inte köpa på mig mer...får se hur länge det håller). Men som sagt så gick det hela väldigt smidigt ändå och nu är jag inflyttad i nya lägenheten och har sovit första natten där =) Ikväll ska gamla rummet städas ur och sen ska jag bo in mig lite mer i nya hemmet.

4 kommentarer:

  1. Inser att jag glömt att fråga om du ska bo själv nu eller om det är kollektiv igen..? Ser fint ut iaf! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är kollektiv igen, egen kostar otroligt mycket och det ligger inte i budget när jag betalar i Göteborg också =)
    Denna är himla fin! Ett par som köpt för tre år sen och renoverat och sen kommit på de inte är kära längre...men vänner och det är inte tider att sälja (det sista med sälj gissar jag).
    Så nu bor jag och en till här (som jag ännu inte träffat) tillsammans med tjejen som halvtid jobbar i en annan stad. (Oj, mycket info nu)
    Men nu är det bara jag här så jag bor in mig lite, hehe.

    SvaraRadera
  3. va fint du har det!!! gick flytten bra?
    kram

    SvaraRadera
  4. Ja flytten gick oförskämt bra. Har ju inte så mycket saker här (men mer än jag trodde!) och fick hjälp att köra dem. Lite svettigt att bära säng upp för snirklig trappa men det gick trots allt väldigt bra.

    De har inrett lägenheten jättefint så jag har himla tur med det =)

    SvaraRadera