tisdag 2 juni 2009

NYA UTMANINGAR


Gick så snabbt att jag själv knappt hunnit förstå, men idag blev det bestämt att jag ska byta tjänst inom företaget. Kommer vara kvar på samma projekt men kommer att vara ensam planläggare med ansvar för att detaljplanera installation offshore. Vilket betyder att jag ser framför mig att få besöka plattformen, SPÄNNANDE! Det har att göra med att en person slutat och tjänsten blev vakant...men jag har bestämt mig för att se det som en komplimang att jag både blev föreslagen av företaget och accepterad av kunden (trots kort erfarenhet) =) Nya utmaningar väntar...

2 kommentarer:

  1. Va kul!! =) Spännande!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag är förväntansfull. Kommer ju få åka helikopter också, det har jag aldrig gjort så det ska bli lite kul.

    SvaraRadera