måndag 10 augusti 2009

Disc on baby!



Bilden är hämtad från Discsport.se

Det är nu det händer, nu ska jag gå och bli proffs på disc golf (verkade vara känsligt att kalla det frisbeegolf så jag får väl börja min karriär med att vänja bort det ordet). Egentligen ville jag ha en fräck och fin disc...gärna rosa...men jag läste lite och hittade en allround som både funkar som driver/midway/putter(?). My god, det är en hel värld jag ska lära mig. Håll tummarna...kanske slutar med att jag kommer tillbaka och hänger i Slottis med en stor bag full av discar.

3 kommentarer:

  1. nu är du förvisso inte värst religiös så vitt jag vet, men jag antar ändå att du menar "my god" (och frisbee) :)
    var ska du spela nånstans?

    SvaraRadera
  2. Oups! Blev så till mig att jag inte kunde stava längre =)

    SvaraRadera
  3. Nu är det fixed i alla fall. Ingen ko på isen!

    SvaraRadera