måndag 26 oktober 2009

AVUNDSJUK


Imorse önskade jag att jag varit en student som bara kunnat hoppa över föreläsningar fram till lunch...men så mindes jag det här med att leva på CSN så jag önskade mig snabbt tillbaka och fick bara bita i det sura äpplet och inse att ska man ligga på topp och gå på konsert söndag kväll blir måndagen en slitsam dag på jobb.

VERONICA MAGGIO
Avundsjuk på hennes tonsäkerhet och fina sångröst. Blev imponerad!
Avundsjuk på hur söt hon var. Skulle gärna se hennes spegelbild när jag ser mig i spegeln!
Enligt min smak var Moneybrother strået vassare men med det inte sagt att hon var dålig. Tvärtom var hon imponerande bra. Så har du möjlighet och gillar hennes låtar (eller hennes utseende :P ) rekommenderar jag ett konsertbesök.

3 kommentarer:

  1. då måste jag såklart länka till den här :)
    http://www.youtube.com/watch?v=dX1nKSh2QGk
    (om jag inte ser fel är en av tjejerna Vera Prada)

    SvaraRadera
  2. Haha! Hon är ju däremot inte så fager här...eller försöker du kanske påstå att jag ser ut som jag är 1.50cm lång och har lila hår och svarta läppar :P
    (Jag tror också det är Vera Prada)

    SvaraRadera
  3. nej, men jag säger att du kanske borde skaffa det :)

    SvaraRadera