måndag 5 oktober 2009

UNDERBARA HELG

Härliga helg!
Var en tur till Sverige och känns i efterhand som att jag hann göra allt och inget. Som vanligt hinner jag inte träffa alla jag vill och denna gången såg även Västtrafik till att så var fallet på fredagskvällen. Blir en sån novell att skriva om helgen men tro mig när jag säger jag haft det underbart och så blir det lite bilder från de tillfällen jag hade mobilkameran framme:

Bara en Trondheimbo kan riktigt förstå detta...efter regn som skulle kunna släcka ner själva helvetet är detta en OTROLIGT härlig syn att se.

Lutar man sig till höger så drar sig klotet till höger!

Master O och Master E startade ganska bra tycker jag. Förvånad!

Hummermiddag, nam nam!

Lovely *2
Morgonpromenix vid havet.

Ulla köpte ett, enligt henne själv, väldigt kul pussel. Speciellt blommorna som gjordes medan O "mentalt förberedde sig för att gå upp" citat honom själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar