tisdag 15 september 2009

EN HELG I KÄRLEKENS TECKEN

Var till Sverige en tur i helgen för att gå på bröllop kombinerat med dop och fest (såklart!). Det är nåt speciellt med bröllop vill jag lova =)
Men helgen bjöd till och med på mer kärlek än väntat; i söndagskväll mottog jag ett mms från min syster som du kan se nedan. Är himla glad för hennes skull och ser fram emot att se henne bli hustru till sin fina Daniel. GRATTIS GRATTIS!

Jag och Oscar fångade i ett ögonblick på festen.
Det fina brudparet.

MMS från syster =)

5 kommentarer:

  1. jag föredrar att bli kallad "frugan" ;)

    SvaraRadera
  2. Hmmm. Men du är min syster och ännu är du inte fru så det får nog allt vänta lite i så fall :P

    SvaraRadera
  3. nej, jag tänkte bara som alternativ till "hustru"...det lät som om jag skulle ha rutigt huckle och baka bullar eller så :)

    SvaraRadera
  4. Ahhhh sorry!
    Nej men nu ska det vara lite høgtidligt tycker jag =)

    SvaraRadera
  5. Førresten så sa han till mig att huckle ær inkøpt och nu har minsann han bakat bullar två gånger :P ...eller kanske inte

    SvaraRadera