torsdag 17 september 2009

HALSONT, REGN, P3 + ELDNING & LITE MATTE

1. Imorse vaknade jag upp klockan fyra och kände mig allt annat än fräsch. ONT i halsen och lite sånt smått o gott. Dum som jag är känner jag att jag har mycket på jobb och att jag inte är så sjuk så jag måste vara hemma.... MEN det roliga är att man ser hur folk backar några steg och tittar skeptiskt på en när man hostar. Jag är ju inte sen att kommentera jag tror det är svinisen som spökar =)

2. Det regnar regnar och regnar i Trondheim nuförtiden.


3. Min nya roomie läser nyheter på radio så jag har lyssnat på det idag. Imponerad! Sen så tände vi en eld i spisen. Kaminmannenvarning :)

4. Jag är en mattenörd. Malvin hemtentar matte och jag bad glatt att få räkna igenom den så vi kunde se om vi fick samma svar eftersom han själv inte gillar matte. Check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar